Plecak Damski na Pielgrzymkę


Zastanawiałam się niedawno czy wybór małego plecaczka zamiast dużego fasonu turystycznego to dobry pomysł? Czy nie lepiej postawić na torbę na ramię, torebkę, lub inny rodzaj bagażu.

Damskie plecaki – najlepsze na pielgrzymkę

Plecak Rainbow – model z Brytyjka.pl, który sprawdza się jako plecak damski na co dzień.
Elegancki i pojemny – Plecaczek damski Rene. Polskiej produkcji z naturalnej skórki.
Plecak Havani, to lekki plecak worek, idealny na długie marsze.
Mały kreszowy, lekki plecaczek idealny na niskiej osoby, sprawdziłam go osobiście na pielgrzymce.

Który plecaka ja wybrałabym na pielgrzymkę?

Osobiście przetestowałam plecak damski numer 4 (szary z lekkiego kreszu). Wele raz byłam jednak w sytuacji, że odrobinę miejsca wewnątrz plecaka nie zaszkodzi, dlatego moim zdaniem teraz zdecydowałabym się kupić jeden z tych modnych plecaków:

  • Rainbow (w kolorowe paseczki)
  • Hawali (grafitowy zachowawczy płócienny i lekki)
  • Oba są do kupienia na stronie z plecakami damskimi Brytyjka.pl, link poniżej:

www.brytyjka.pl/plecaki-cat-1.html

(powyżej LINK do sprawdzonej strony z plecakami damskimi)
Prowadzisz ciekawy blog poświęcony pielgrzymowaniu – napisz do nas.


Polecamy także informacje organizacyjne z Naszego Bloga Ktgim:

Program eTwinning

W październiku 2015 roku rozpoczęliśmy pracę w kolejnym (jedenastym już) projekcie eTwinning „A proverb a day keeps the boredom away”. W tym roku współpracujemy z Bułgarią, Włochami i Grecją. W projekcie biorą udział klasy Ic i IIIc. Projekt ma charakter językowo-kulturowy i dotyczy przyszłów, powiedzeń i idiomów właściwych dla anglojęzycznego obszaru językowego, a także przysłów narodowych, ich etymologii i znaczenia. W projekcie zaplanowano prezentacje, filmy, kalambury, interaktywne książeczki, quizy i wiele innych materiałów zamieszczanych przez wszystkich uczniów z krajów partnerskich na platformie Youtube.

Wymiana międzynarodowa

Współpraca Katolickiego Gimnazjum z Burger Roland Gymnasium w Burg (Sachsen – Anhalt) istnieje od 2012 roku. Młodzież polska koresponduje z młodzieżą niemiecką, poznaje kraj i obyczaje sąsiadów oraz nawiązuje międzynarodowe przyjaźnie komunikując się po niemiecku i angielsku. Najpierw odbyło się spotkanie zapoznawcze w Krzyżowej, gdzie młodzież trenowała język podczas międzynarodowych warsztatów, a kadra opracowywała strategie współdziałania na kolejne lata. Nasza współpraca przebiega w dwóch etapach:

  1. Nawiązanie kontaktu mailowego młodzieży, wiosenny wyjazd na 6 dni do Niemiec.
  2. Wrześniowa rewizyta w Szczecinie, zakwaterowanie i wyżywienie zapewniają rodziny goszczące.

INSTRUKCJA OBSŁUGI WYMIANY MIĘDZYNARODOWEJ:  Musisz być otwarty, kontaktowy i chętny do przeżycia przygody! Cały Ty? Doskonale. Teraz wpisujesz się na początku roku szkolnego na listę chętnych do swojej nauczycielki języka niemieckiego, powtarzasz materiał potrzebny do testu kwalifikacyjnego i piszesz ten test najlepiej jak potrafisz! Dostałeś się? Gratulacje. polecam też sprawdzić młodzieżowe plecaki szkolne w Szczecinie.

*:) happy

Nie dostałeś się? Czekaj cierpliwie na liście rezerwowej, jesteśmy po dwóch wymianach i co roku jedzie własnie ktoś z rezerwy. Teraz korespondujesz mailowo z kolegą/koleżanką z Niemiec. Na wiosnę jedziesz do swojego kolegi/koleżanki w odwiedziny (6 dni). We wrześniu kolejnego roku gościsz u siebie przez 6 dni kolegę/koleżankę z Niemiec. Potem płaczesz podczas rozstania i….. o dalszych kontaktach decydujesz Ty sam. Możecie dalej do siebie pisać, odwiedzać się prywatnie i dobrze się bawić. A co najważniejsze – coraz lepiej mówić po niemiecku i angielsku!

Mistrzowie Kodowania

W roku szkolnym 2014/15 uczniowie Katolickiego Gimnazjum, pod opieką p. Katarzyny Zakrzewskiej oraz p. Pauliny Kuźmo-Biwan, przystąpili do programu „Mistrzowie kodowania”.Program jest obecny w polskiej edukacji od dwóch lat.   Projekt realizowany jest przez Samsung Electronics Polska we współpracy z Partnerami: Centrum Cyfrowym Projekt: Polska, Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz Fundacją CoderDojo oraz medium poświęcone plecakom męskim i damskim Plecaki Olsztyn.   Twórcy projektu wychodzą z założenia, że w XXI wieku programować może i powinien każdy, nawet uczeń szkoły podstawowej. Na co dzień nie uświadamiamy sobie roli programowania, które stanowi przecież podstawę wszystkich aplikacji uruchamianych na telefonach komórkowych, programów do obsługi zmywarki do naczyń i pralki czy choćby najprostszych operacji bankowych. Zrozumienie logiki programowania, nauczenie się sposobu „myślenia” i języka komputera ułatwia współczesnemu człowieku funkcjonowanie w świecie rozwijającej się technologii i automatyzacji. Nagle okazuje się, że stwor

Stworzenie gry komputerowej, maszynki do losowania, animacji, a nawet interaktywnego układu pokarmowego lub programu do nauki chemii to tylko kwestia opanowania kilku komend i szeregu przemyślanych kliknięć. Największą radością jest już nie korzystanie z gotowych wzorców, ale rozbudowywanie świata aplikacji o własne programy!   Uczniowie biorący udział w projekcie w programie Scratch kreują nowy świat sterowany za pomocą myszki i klawiatury. Dzięki temu uczą się logicznego myślenia, kojarzenia dalekich z pozoru koncepcji, budowania algorytmów, nieschematycznego podejścia do rzeczywistości. Pod pokrywką programowania kryją się umiejętności, jakie powinien posiadać przyszły student i pracownik dowolnego działu, na wszystkich kontynentach świata.