Zastanawiałam się niedawno czy wybór małego plecaczka zamiast dużego fasonu turystycznego to dobry pomysł? Czy nie lepiej postawić na torbę na ramię, torebkę, lub inny rodzaj bagażu.
Damskie plecaki – najlepsze na pielgrzymkę




Który plecaka ja wybrałabym na pielgrzymkę?
Osobiście przetestowałam plecak damski numer 4 (szary z lekkiego kreszu). Wele raz byłam jednak w sytuacji, że odrobinę miejsca wewnątrz plecaka nie zaszkodzi, dlatego moim zdaniem teraz zdecydowałabym się kupić jeden z tych modnych plecaków:
- Rainbow (w kolorowe paseczki)
- Hawali (grafitowy zachowawczy płócienny i lekki)
- Oba są do kupienia na stronie z plecakami damskimi Brytyjka.pl, link poniżej:
www.brytyjka.pl/plecaki-cat-1.html
(powyżej LINK do sprawdzonej strony z plecakami damskimi)
Prowadzisz ciekawy blog poświęcony pielgrzymowaniu – napisz do nas.
Polecamy także informacje organizacyjne z Naszego Bloga Ktgim:
Program eTwinning
W październiku 2015 roku rozpoczęliśmy pracę w kolejnym (jedenastym już) projekcie eTwinning „A proverb a day keeps the boredom away”. W tym roku współpracujemy z Bułgarią, Włochami i Grecją. W projekcie biorą udział klasy Ic i IIIc. Projekt ma charakter językowo-kulturowy i dotyczy przyszłów, powiedzeń i idiomów właściwych dla anglojęzycznego obszaru językowego, a także przysłów narodowych, ich etymologii i znaczenia. W projekcie zaplanowano prezentacje, filmy, kalambury, interaktywne książeczki, quizy i wiele innych materiałów zamieszczanych przez wszystkich uczniów z krajów partnerskich na platformie Youtube.
Wymiana międzynarodowa
Współpraca Katolickiego Gimnazjum z Burger Roland Gymnasium w Burg (Sachsen – Anhalt) istnieje od 2012 roku. Młodzież polska koresponduje z młodzieżą niemiecką, poznaje kraj i obyczaje sąsiadów oraz nawiązuje międzynarodowe przyjaźnie komunikując się po niemiecku i angielsku. Najpierw odbyło się spotkanie zapoznawcze w Krzyżowej, gdzie młodzież trenowała język podczas międzynarodowych warsztatów, a kadra opracowywała strategie współdziałania na kolejne lata. Nasza współpraca przebiega w dwóch etapach:
- Nawiązanie kontaktu mailowego młodzieży, wiosenny wyjazd na 6 dni do Niemiec.
- Wrześniowa rewizyta w Szczecinie, zakwaterowanie i wyżywienie zapewniają rodziny goszczące.
INSTRUKCJA OBSŁUGI WYMIANY MIĘDZYNARODOWEJ: Musisz być otwarty, kontaktowy i chętny do przeżycia przygody! Cały Ty? Doskonale. Teraz wpisujesz się na początku roku szkolnego na listę chętnych do swojej nauczycielki języka niemieckiego, powtarzasz materiał potrzebny do testu kwalifikacyjnego i piszesz ten test najlepiej jak potrafisz! Dostałeś się? Gratulacje. polecam też sprawdzić młodzieżowe plecaki szkolne w Szczecinie.

Nie dostałeś się? Czekaj cierpliwie na liście rezerwowej, jesteśmy po dwóch wymianach i co roku jedzie własnie ktoś z rezerwy. Teraz korespondujesz mailowo z kolegą/koleżanką z Niemiec. Na wiosnę jedziesz do swojego kolegi/koleżanki w odwiedziny (6 dni). We wrześniu kolejnego roku gościsz u siebie przez 6 dni kolegę/koleżankę z Niemiec. Potem płaczesz podczas rozstania i….. o dalszych kontaktach decydujesz Ty sam. Możecie dalej do siebie pisać, odwiedzać się prywatnie i dobrze się bawić. A co najważniejsze – coraz lepiej mówić po niemiecku i angielsku!
Mistrzowie Kodowania
W roku szkolnym 2014/15 uczniowie Katolickiego Gimnazjum, pod opieką p. Katarzyny Zakrzewskiej oraz p. Pauliny Kuźmo-Biwan, przystąpili do programu „Mistrzowie kodowania”.Program jest obecny w polskiej edukacji od dwóch lat. Projekt realizowany jest przez Samsung Electronics Polska we współpracy z Partnerami: Centrum Cyfrowym Projekt: Polska, Centrum Edukacji Obywatelskiej oraz Fundacją CoderDojo oraz medium poświęcone plecakom męskim i damskim Plecaki Olsztyn. Twórcy projektu wychodzą z założenia, że w XXI wieku programować może i powinien każdy, nawet uczeń szkoły podstawowej. Na co dzień nie uświadamiamy sobie roli programowania, które stanowi przecież podstawę wszystkich aplikacji uruchamianych na telefonach komórkowych, programów do obsługi zmywarki do naczyń i pralki czy choćby najprostszych operacji bankowych. Zrozumienie logiki programowania, nauczenie się sposobu „myślenia” i języka komputera ułatwia współczesnemu człowieku funkcjonowanie w świecie rozwijającej się technologii i automatyzacji. Nagle okazuje się, że stwor
Stworzenie gry komputerowej, maszynki do losowania, animacji, a nawet interaktywnego układu pokarmowego lub programu do nauki chemii to tylko kwestia opanowania kilku komend i szeregu przemyślanych kliknięć. Największą radością jest już nie korzystanie z gotowych wzorców, ale rozbudowywanie świata aplikacji o własne programy! Uczniowie biorący udział w projekcie w programie Scratch kreują nowy świat sterowany za pomocą myszki i klawiatury. Dzięki temu uczą się logicznego myślenia, kojarzenia dalekich z pozoru koncepcji, budowania algorytmów, nieschematycznego podejścia do rzeczywistości. Pod pokrywką programowania kryją się umiejętności, jakie powinien posiadać przyszły student i pracownik dowolnego działu, na wszystkich kontynentach świata.